Vastuullisuus
Toimintamme perustana ovat lakien ja vaatimusten noudattaminen, luotettavuus, vastuullisuus ja asiakaslähtöisyys.
Meille on rakennettu laadunhallintajärjestelmä vastuullisen toiminnan tueksi. Laadunhallintajärjestelmämme kattaa laadun, ympäristövastuullisuuden sekä työterveys- ja työturvallisuusasioiden tavoitteellisen ja jatkuvan kehityksen.
Laadunhallintajäjestelmän on toteuttanut Qualifia.

Toimintaa ohjaavat
arvot ja toimintaperiaatteet
Asiakaskeskeisyys
Kaiken keskiössä on yksilöllinen asiakas. Asiakkaan tuntemus, pitkäaikaiset asiakassuhteet ja yksilölliset tarpeet muodostavat palvelun perustan. Asiakkaan palvelutarve vaihtelee eri elämäntilanteiden mukana, ja olemme sitoutuneet palvelun jatkuvaan kehittämiseen reagoimalla nopeasti muutoksiin.
Luotettavuus
Olemme luotettava, palveluaan jatkuvasti kehittävä toimija. Pitkäaikaiset työsuhteet ja
asiakkaisiinsa sitoutuneet työntekijät varmistavat, että avustajamme ovat ja pysyvät tuttuina asiakkaillemme. Varmistamme, että asiakas voi aina tuntea olonsa turvalliseksi ja kotoisaksi avustajansa seurassa.
Ammattitaito
Kouluttaudumme jatkuvasti. Tunnemme apuvälineet ja niiden käyttötavat, tunnemme
lainsäädännön ja muut meihin kohdistuvat vaatimukset. Varmistamme että jokainen avustajistamme tuntee sekä asiakkaan tarpeet ja vaatimukset, että työtehtävänsä ja niiden vaatimukset. Kouluttautuminen on vuosittaista ja jatkuvaa. Laadunhallintajärjestelmämme ja omavalvontasuunnitelmamme kehitykseen osallistuu jokainen työntekijä.
Yhteisöllisyys ja yhteiskuntavastuu
Olemme aktiivinen toimija yhteiskunnassa. Hyvät yhteydet muihin alan toimijoihin,
yhdistyksiin, seurakuntiin ja vapaaehtoissektoriin ovat meille tärkeitä. Kehitämme yhteistyökuvioita aktiivisesti ja aloitteellisesti. Tällä varmistamme asiakkaallemme mielekkään elämän ja parhaat lähtökohdat parhaaseen toimintakykyyn.
Haluatko tutustustua lisää vastuullisuuteemme?
Voit ladata vastuullisuussuunnitelmamme tästä:
